Per optar a les subvencions i formar part de la Rua de Carnaval del dia 7 de febrer de 2016, s´han de complir els següents requisits:
* Formalitzar la inscripció al PIJ "Can Rossell" de la Casa de Cultura del 28 de desembre de 2015, fins el dia 22 de gener de 2016, o fins esgotar el límit establert.
* Les inscripcions es podran formalitzar també mitjançant e-mail, i seran admeses sempre i quan estiguin degudament complimentades, signades i aportin la còpia del DNI de la persona responsable. (tel. 977.670.621)
* S´estableix un nombre limitat de 27 carrosses i 7 comparses, les quals seran subvencionades per import de 140,00 € (carrossa) i 75,00 € (comparsa).
* Els grups han d´estar formats per un mínim de 15 persones i les carrosses han de complir els següents requisits: una plataforma arrossegada per un tractor o un altre vehicle, disposar de música i que tinguin unes mides mínimes de 2,5 m d´amplada, 4m d’alçada i 4 metres de llarg. Així mateix el vehicle que arrossegui la plataforma haurà de tenir vigent la ITV ( inspecció tècnica de vehicles).
* És obligatori que les carrosses i comparses disposin d’una assegurança de responsabilitat civil que s’ha de presentar al formalitzar l’inscripció.
* Les carrosses i grups inscrits han de presentar-se a partir de les 10 del matí al camp de futbol municipal, per tal de començar la rua a les 12 h (es demana puntualitat).
* L´ordre de la desfilada es configurarà atenent a l´ordre d´arribada al recinte, el mateix dia de la rua, excepte en el cas de les carrosses o comparses locals, que s’ubicaran al principi de la rua. Abans de sortir es facilitarà el número o la lletra que correspondrà amb l´ordre de sortida, què per qüestions de control, s´haurà de col•locar en un lloc ben visible.
* L´Ajuntament no es fa responsable dels accidents que puguin causar o patir els participants a la rua.
* L´organització es reserva el dret de suprimir la subvenció per participació a les formacions que no reuneixin uns mínims de qualitat o a canviar l´import de la subvenció si no compleixen els requisits establerts a les bases.
* Totes les carrosses i grups inscrits que compleixin les bases i estiguin dins del límit establert, rebran una subvenció econòmica.
* L´organització es reserva el dret a prendre la decisió que consideri més adient en qualsevol tema no reflectit en les bases per contribuir a l´èxit de la convocatòria.
MESURES DE SEGURETAT
* És necessari que totes les carrosses portin extintors d´incendi del tipus "pols" o bé CO2, mínim de 2 Kg, i que estiguin vigents. No s´admetran els extintors caducats encara que no s´hagin fet servir.
* Per a la instal•lació elèctrica, s´ha de tenir cura que les connexions estiguin correctament protegides.
* Els generadors de corrent elèctrica han d´estar ben collats a la carrossa per evitar que es desplacin i puguin produir alguna connexió perillosa.
* La potencia màxima s’estableix entre 4.000 i 6.000 W de potencia.
* És important que, abans de sortir a realitzar el recorregut, comproveu la quantitat disponible de combustible pel generador i pel vehicle de la carrossa.
* El conductor i els participants de cada carrossa han de tenir molta cura de la canalla i gent gran que pugui aproximar-se als vehicles en marxa.
* Les mides màximes per poder circular seran: 4 m d´alçada, 2,5 m d´amplada i 7 metres de llarg.
INFORMACIÓ
* A l´arribada a la Rambla Gener, on finalitza la Rua, les carrosses s´hauran de desocupar ràpidament i continuar la marxa pels carrers Panxita i Horts per no entrebancar la Rua.
* L´Ajuntament proporcionarà personal de seguretat responsable a la rua i les tanques de protecció que siguin necessàries en aquells espais estrets i de màxima afluència.
* L´Ajuntament entregarà a tots els participants el pla d´emergència municipal perquè tots els participants sàpiguen com s´ha d´actuar.
* En cas de pluja, s´abonarà la subvenció a tots els participants que hagin assistit a la rua i es proposarà ajornar-la al cap de setmana següent.
* L´Ajuntament comunicarà als bars i restaurants de la zona que no podran servir ampolles ni gots de vidre per sortir fora de l´establiment.
* L´Ajuntament posa a disposició dels participants els lavabos de la Casa de Cultura, ubicada al c. Major, 37.
* Es facilitaran bosses per a que tots els participants puguin emmagatzemar la brossa que generin i després poder-la llençar als contenidors corresponents.
* Les subvencions es faran efectives mitjançant transferència bancària al número de compte del responsable que haurà facilitat prèviament al full d´inscripció.
* El dia 13 de febrer es celebrarà el carnaval infantil, al local arbosense, amb un espectacle d´animació.